понеділок, 14 листопада 2016 р.

Розвиток критичного мислення на уроках біології, хімії, природознавства

        "Вчитися думати - це викладати фундамент життя"  


                            ( Т. Савчинська-Латик)



             Проблеми є у всіх.  Вони різні у немовлят, дошкільнят, школярів, дорослих.  Проблеми є, отже треба їх вирішувати, а  у цьому допоможе вміння критично мислити.

            З чого починаємо розвиток критичного мислення на уроці? З довіри. Тому першим кроком буде створення сприятливого середовища. Учні знають, що кожен буде почутий; що можна висловлювати власну думку; аргументувати спираючись на свій, поки що небагатий, життєвий досвід. 

з практики
Пропоную учням вільно висловлювати  свої думки, а у відповідь чую: "За наші думки -  нас же буде покарано". Ледве переконала розпочати діалог. Висновок: учні мали негативний досвід спілкування з  вчителем, який очікував на бажані для нього відповідей, а не ті, що почув від  учнів.
          Сформували середовище, довірливі стосунки. Рухаємось далі. 

            

Немає коментарів:

Дописати коментар